اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

بسته بندی کامپیوتر،موبایل،تبلت و لپ تاپ

کامپیوترها، از اجزا گرانقیمت تجهیزات الکترونیکی هستند که به آسانی توسط شوک یا ارتعاش آنی و گذرا دچار آسیب می­شوند. وقتی کامپیوتری برای باربری توسط باربری های تهران بسته ­بندی می­شود، نیازمند مراقبت ویژه است تا اجزا درونی و بیرونی­ اش حفاظت شود. در شرایط ایده­ آل، بسته­ بندی اولیه کارخانه، باید طوری باشد که بتوان دوباره از آن استفاده کرد. این بسته ­بندی در یک جعبه ­ی مقاوم‌تر جهت بارگیری بهتر قرار داده می­شود. اگر بسته­بندی اولیه غیرقابل استفاده باشد، کامپیوتر با ایمنی کامل بسته ­بندی نشده است.
با خواندن موارد زیر از سایت یکی از بزرگترین باربری های تهران، نحوه ­ی بسته­ بندی کامپیوتر را در زمان اسباب کشی و جابجایی بیاموزید.
مراحل کار
سیم­ها، لوازم جانبی و متعلقات کامپیوتر، مثل مانیتور، کیبورد و موس را از محل اتصال جدا کنید. منظم بودن سیم­ها و کابل­ها را بررسی کرده و آنها را در یک کیف کوچک قرار دهید.
کامپیوتر و لوازم جانبی ­اش را در پوشش پلاستیکی حباب­دار که هوا را از خود عبور می­دهد، قرار داده و کامپیوتر را تا ضخامت ۷ تا ۱۰سانتیمتر با پلاستیک حباب­دار بپوشانید. لوازم جانبی کامپیوتر را جداگانه بسته ­بندی کنید تا حداکثر مراقبت از آنها صورت گیرد.
قسمت کیس کامپیوتر را با یونولیت بسته‌بندی کنید. بسته­ای را که کمی بزرگتر از کامپیوتر است انتخاب کرده، تا فضای باز اطراف کامپیوتر کاهش یابد. کامپیوتر را به طورعمودی در بسته قرار داده و فضای باقی مانده را با ضربه­ گیرهای مخصوص این کار پر کنید. باید از ثابت بودن کامپیوتر در طی جابجایی مطمئن بود، پس با این اقدامات کامپیوتر به راحتی در بسته جای گرفته و در حین اثاث­ کشی و باربری یا انتقال دچار آسیب نخواهد شد.
مانیتور و لوازم جانبی آن را، مانند همان روشی که برای کیس کامپیوتر توضیح داده شد، با استفاده از قالب ­های مناسب با سایز قطعات ذکر شده بسته­ بندی و فشرده­سازی کنید.
کامپیوتر­ آماده و بسته­ بندی شده را درون یک جعبه یا محفظه ­ی بزرگ قرار دهید. بررسی کنید که تمام بسته ­ها به راحتی جاسازی شده ­اند، تا در زمان حمل، دچار جابجایی نشوند. تمام فضاهای باز را با ضربه ­گیر و فوم پر کنید تا در نهایت، فشرده­ سازی محکمی داشته باشید.
جعبه ­ی بیرونی را با نوارچسب مخصوص بسته ­بندی مهر و موم کرده و ببندید. حداقل ۳دور نوارپیچی را انجام دهید تا همه ­ی درزها گرفته شوند.
نکات مهم
حتما برچسب ((شکستنی است، با احتیاط حمل شود))، را روی بسته بچسبانید تا هنگام حمل و جابجایی احتیاط‌ های لازم صورت گیرد.
می‌توان، کیبورد، کابل و موس را در همان بسته ­بندی مربوط به تاج و قسمت بالایی کامپیوتر، جاسازی کرد.