اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

اتوبار شیخ بهایی تهران

باربری و اتوبار در شیخ بهایی ، آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی این منطقه می باشد. باربری و اتوبار شیخ بهایی با توجه به تخصص و سابقه خود انواع خدمات باربری و اتوبار و حمل بار را به شهروندان منطقه جردن,میرداماد,ونک,ظفر,ولیعصر,زعفرانیه,ولنجک,تجریش,نیاوران,کامرانیه,آفریقا با پشتیبانی بیمه باربری ارائه می دهد. 
 باربری شیخ بهایی در منطقه شیخ بهایی با پیشرفته ترین امکانات ، ماشین های بزرگ و گوچک و باسابقه ترین باربری و اتوبار در صنعت حمل و نقل بار و اثاثیه منزل ، کالای تجاری ، اداری ، ارگانهای دولتی و جهیزیه عروس به صورت شبانه روزی. اتوبارشیخ بهایی و باربری شیخ بهایی متخصص در امر بسته بندی بار و اثاثیه به روش کشورهای اروپایی با بهترین وسایل بسته بندی با استرج رپ – بابل رپ – سلفون – کارتن بزرگ و حجیم – کارتن مخصوص حمل رختخواب و لباس – فوم و ضربه گیر – با پرسنل خانم و آقا متخصص در بسته بندی بار و… اتوبارشیخ بهایی و باربری نزدیک شیخ بهایی دارای مجوز رسمی از اتحادیه و باربری های تهران با کد ۴۴۱ در خدمت تمام هموطنان گرامی. و باربری اتوبارشیخ بهایی با کارگران خوش اخلاق و حرفه ای و مجرب . اتوبار و باربری شیخ بهایی دارای انواع خودرو بارکش با سرویس vip و با کامیونهای مسقف و روباز به صورت تضمینی کامل . اتوبار و باربری درشیخ بهایی تهران .
  • انواع ماشینالات باربری و تجهیزات برای حمل نقل و جابجای
  • بسته بندی بصورت تضمینی و تخصصی
  • کارگر ماهر و باتجربه و خوش اخلاق و با ادب
  • سرویس دهی بصورت شبانه روزی
این شرکت با بیش از 20 سال سابقه درخشان درحوزه حمل نقل و جابجای اثاثیه منزل و کالاهای اداری و تجاری  در حال فعالیت میباشد
وبرای رضایت مشتریان عزیز نهایت تلاش و کوشش را به عمل اورده  است
ارائه خدمات  جابجای و حمل نقل در تهران پذیرفته میشود