اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

همسایه های خوب در زمان اسباب کشی باشیم

چگونه در زمان اسباب کشی همسایه های خوبی باشیم

فقط به این دلیل که شما به خانه جدید اسباب کشی می کنید به این معنا نیست که همسایگان شما شایسته ی احترام نباشند و حقوق آنها را در نظر نگیرید. بیشتر افراد به این نکته توجه نمی کنند  که ممکن است اسباب کشی آنها باعث بر هم زدن آسایش همسایگان شود به این ترتیب , مهم است و شاید خیلی هم بیشتر , که قبل از آشنایی با همسایگان جدید , آنها ما را افرادی با ملاحظه بدانند. 

زمانبندی :

سعی کنید در طول هفته ای که برای اسباب کشی آماده می شوید ,  زمانی کارهای خود را انجام دهید که همسایه ها سرکار باشند سر و صدای شما آنها را اذیت نکند.در زمان اسباب کشی نه تنها کامیون درب ورودی پارکینگ را اشغال می کند بلکه ممکن است تا حدی پیاده رو را با وسایل بزرگ مانند یخچال و هم چنین رفت و آمد زیاد کارگران شرکت باربری مسدود کنید.

اطلاع رسانی :

اگر در یک مجتمع ساکن هستید , بیشتر همسایه ها ی نزدیک شما از اسباب کشی شما خبر دارند ولی مطمئنا افرادی که در بلوک های دورتر از بلوک شما زندگی می کنند از جا به جایی شما خبر ندارند  اگر چه ممکن است فکر کنید که اسباب کشی شما تاثیری بر زندگی دیگران نخواهد داشت ولی بهتر است تاریخ و روز اسباب کشی را بر روی بورد ساختمان بزنید .

احتمال دارد مانند همسایگان بلوک ها ی  دیگر که از تاریخ اسباب کشی شما خبر ندارند , شما نیز مطلع نباشید که در همان روز , یک خانواده ی دیگر نیز قصد جا به جایی دارند و یا شاید یک خانواده ای قصد دارند که در همان روز در پارکینگ ساختمان یک مهمانی بگیرند و بدین ترتیب بخش زیادی از پارکینگ اشغال می شود.

هماهنگ کردن پارکینگ برای کامیون بار شرکت اتوبار و نبود ماشین های اضافی به شما و کارگران شرکت اتوبارکمک می کند تا یک روز موفق و اسباب کشی بدون استرس داشته باشید .هم چنین ممکن است که بعضی از همسایه ها بخواهند که با شما خداحافظی کرده و برای شما آرزوی خوشبختی کنند .

مجوز :

بهتر است قبل از روز اسباب کشی با مدیریت ساختمان صحبت کرده جای قرار گرفتن کامیون را معلوم کنید اگر آنها با قرار گرفتن کامیون در جلوی درب پارکینگ موافق نبودند به دنبال راه دیگری مانند درب پشتی یا داخل کوچه باشید.اگرچه بیشتر مدیران ساختمان فضای کافی را برای قرار گرفتن کامیون رفت و آمد کارگران در اختیار شما قرار می دهند.

رعایت حقوق دیگران :

ممکن است که در روز اسباب کشی کارگران برای همسایه ها مزاحمت ایجاد کنند پس بهتر است که با آنها صحبت کرده و به آنها یادآوری کنید که فریاد , موسیقی بلند , دفع نادرست زباله و مسدود کردن پیاده رو درست نیست و تا حد امکان به حقوق دیگران احترام بگذارند.

بررسی مجدد :

بهتر است بعد از رفتن کامیون شرکت باربری, قبل از اینکه برای آخرین بار درب را ببندید , خانه محدوده ی پارکینگ و پیاده رو را چک کنید اگر زباله یا جعبه ای جا مانده , آنها را برداشته و خانه را تمیز تحویل بدهید.

خداحافظی :

در آخر حتما با همسایه ها به خصوص با افرادی که رابطه ای نزدیک داشته اید , خداحافظی کنید البته بهتر است که این کار را چند روز قبل از اسباب کشی انجام دهید . حتما از آنها برای مزاحمت هایی که در روز اسباب کشی برای آنها داشته اید عذر خواهی کنید.