اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

خدمات جانبی باربری

خدمات جانبی باربری

کمتر کسی است که در طول زندگی خود اسباب کشی را تجربه نکرده باشد. این موضوع برای اکثر مردم اتفاق افتاده ولی سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا شرکت‌های باربری فقط خدمات حمل و نقل ارائه می‌‌کنند؟ اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که فقط در هنگام اسباب کشی به سراغ شرکت‌های حمل و نقل می‌روید توصیه می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید. شرکت‌های باربری غالبا در کنار خدمات باربری سرویس‌های متنوع دیگری نیز ارائه می‌کنند. در ادامه به معرفی و توضیح برخی از آنها می‌پردازیم.  بسته بندی لوازم

برخی از شرکت‌های باربری خدمات بسته‌بندی را در کنار جا‌به جایی ارائه می‌دهند. در واقع آنها مجموعه کاملی از خدمات بسته‌بندی را به مشتری پیشنهاد می‌دهند و مشتری می‌تواند از امکاناتی که در اختیار او گذاشته می‌شود برای بسته‌‌بندی لوازم خود استفاده کند. به طور مثال انواع جعبه‌ها در اندازه‌های مختلف برای لوازم مشتریان در نظر گرفته شده است. همین طور پوشش‌های نایلونی برای عایق‌بندی و جلوگیری از آسیب دیدگی‌ لوازم شکستنی در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند در بسته‌بندی اثاثیه به مشتریان کمک کنند.

 شستشوی برخی لوازم

شستشوی فرش‌ها و مبل‌ها از جمله خدمات دیگری است که می‌تواند از سوی شرکت‌های حمل و نقل به مشتریان ارائه شود. گاهی اوقات در حین اسباب کشی و در حین رفت و آمد کارگران به منزل، فرش‌ها کثیف می‌شوند و یا گرد و غبار بر روی مبل خانه می‌نشیند. اگر با این اتفاق روبرو شدید نگران نباشید. می‌توانید بعد از تماس با شرکت‌ مورد نظرتان درباره خدمات جانبی که ارائه می‌دهند پرس و جو کنید و اگر شستشوی مبل یا فرش و نظایر آن در لیست سرویس آنها بود می‌توانید بقیه کارها را به آنها بسپارید و نگرانی را از خود دور کنید.

 نگهداری در انبار

گاهی اوقات مشتریان قصد نوسازی خانه خود را دارند. در چنین مواقعی با شرکت باربری معتبر و شناخته شده‌ای تماس می‌گیرند و اگر جا‌به‌جایی و نگهداری لوازم منزل در لیست خدمات آنها بود از آنها در این زمینه راهنمایی و کمک می‌گیرند. برخی از شرکت‌ها علاوه بر حمل و نقل به نگهداری لوازم مورد نظر شما در انبار و یا فضای مناسبی اقدام می‌کنند. در واقع آنها طی قراردادی مشخص برای مدت زمان معینی لوازم مشتریان را طبق خواسته آنها به صورت وکیوم شده در مکانی امن نگهداری می‌کنند تا آنها با آسودگی خیال بتوانند درون خانه خود را تغییر دکوراسیون دهند و یا تعمیرات و نقاشی را بر روی دیوارهای منزل خود انجام دهند.

چیدمان و دکور بندی

در برخی مواقع بنا به درخواست مشتری کار چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی بر عهده شرکت گذاشته می‌شود. شرکت‌های حمل و نقل با توجه به شغلشان و برای گسترده کردن خدمات خود به سراغ فنونی می‌روند که برای آنها و مشتریان به صورت دو سویه سودآور است. آنها با در نظر گرفتن مسائل زیبا شناختی و روان شناسی رنگ‌‌ها به مقوله چیدمان و دکوراسیون منزل می‌پردازند و از این رو مشتریان بیشتری را جذب می‌کنند.

نظافت منزل

جمع کردن لوازم و اسباب کشی همیشه با به هم ریختگی و گرد و غبار همراه است. زیرا وقتی لوازم کهنه و قدیمی خود را از انبار و یا صندوق بیرون می‌آورید قبل از جمع کردن آنها باید گرد و غباری که در طی سال‌ها بر روی آنها نشسته است را تمیز کنید. در چنین مواقعی معمولا برخی از لوازم کهنه و فرسوده دور انداخته می‌شوند و در نهایت محیط خانه به نظافت و گرد گیری کاملی نیاز پیدا می‌کند که شما می‌توانید این مسئولیت را به شرکت مورد نظرتان واگذار کنید.