اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

خرید کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی یکی از مهمترین امور مربوط به خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم است. امروزه خدمات اثاث کشی و باربری تهران و ارائه بهترین خدمات اتوبار در سطح تهران، مسئولیتی است بسیار مهم و گاهی چالش برانگیز. یکی از نکات مهم اسباب کشی، خرید کارتن های مناسب جهت امور باربری و حمل بار تهران می باشد. نکته ای که باید به جزئیات آن توجه شود تا در طول اثاث کشی بتوان با خیال راحت اسباب و اثاثیه را بسته بندی و آماده حمل بار به مقصد کرد. 
خرید کارتن اثاث کشی اهمیت زیادی دارد و باید موارد زیر را در نظر گرفت:  
  1. نوع کارتن مورد نظر (کارتن های معمولی یا رگال دار)
  2. سایز کارتن
  3. چند لایه بودن کارتن 
  4. جنس کارتن
  5. تلورانس (گرماژ) کارتن
  6.  نو و یا دسته دو بودن کارتن
همه این موارد اهمیت زیادی دارند و باید هنگام خرید کارتن بسته به اینکه بودجه شما چه اندازه است، چه نوع کارتن هایی را نیاز خواهید داشت و موارد دیگری از این دست، ضمن در نظر گرفتن موارد فوق اقدام به خرید نمایید. 
از آنجایی که شرکت اتوبار و باربری تهران برای کیفیت خدمات خود و رضایت مشتریان اهمیت زیادی قائل است، جهت برآورده ساختن نیازهای آنها در زمینه امور اثاث کشی و حمل بار تهران، در زمینه فروش کارتن های اسباب کشی نیز فعالیت دارد.  
این کارتن های بسته بندی، امروزه در موارد متعددی کاربرد دارند که البته در بخش انواع کارتن اسباب کشی بطور مفصل به این مقوله پرداخته شده. در حقیقت کارتن های اسباب کشی زیرمجموعه کارتن های بسته بندی بشمار می روند و به عبارت بهتر هر کارتن اثاث کشی نوعی کارتن بسته بندی است ولی عکس آن لزوما صادق نیست. یعنی کارتن های بسته بندی در بازارها خرید و فروش می شوند که در مراکزی مانند فروشگاه ها، مراکز فروش لوازم ساختمانی، میوه فروشی ها و مراکز تره بار، فرودگاه ها، شرکتها، اداره ها (به ویژه اداره پست) و ... مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال کارتن موزی، کارتن های حمل مصالح ساختمانی، کارتن های حمل مواد غذایی و غیره.
در حال حاضر کارتن های اسباب کشی به فروش رفته توسط شرکت باربری  تهران، از نوع بهترین کارتن های درجه یک و باکیفیت موجود در بازارهای کشورمان هستند. کارتن های مخصوص اثاث کشی و حمل بار که در سالهای اخیر در ایران مورد استفاده شرکتهای باربری تهران (و یا باربری شهرستان ها) قرار می گیرند معمولا از انواع زیر می باشند: