اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

اسباب کشی بصورت زمانبدی شده

اسباب کشی بصورت زمانبندی شده


کی شروع کنیم،کی تمام کنیم؟


برای اینکه بتوانید برنامه ریزی درستی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل داشته باشید، می توانید طبق این برنامه عمل کنید:


۲ماه مانده.


- مرتب کنید: در خانه بگردید و تصمیم بگیرید کدام وسیله را می خواهید نگه دارید و کدام را نمی خواهید. علاوه بر این، جهت تجربه ی یک اسباب کشی راحت فکر کنید کدام وسیله به بسته بندی خاص نیاز دارد. بهتر است وسواس را در این مرحله کنار بگذارید.


- فهرست درست کنید: یک فهرست از تمام وسایلی که قرار است جابه جا کنید تهیه کرده تا چیزی از قلم نیفتد.


- مدارک را منظم کنید : سوابق تحصیلی مدرسه، سندها، شناسنامه ها، مدارک پزشکی و کل مدارک مهم خانواده را در یک کیف بگذارید تا در حمل و نقل آنها را گم نکنید.

باربری تهران


یک ماه و نیم مانده.


- وسایل لازم را سفارش دهید : شما برای اسباب کشی به تعدادی کارتن خالی در اندازه های مختلف نیاز دارید. هر گروه وسیله به کارتن خاصی نیاز دارد. می توانید آنها را از سوپرمارکت ها تهیه کنید. علاوه براین به طناب، چسب نواری پهن، تعدادی روزنامه و تکه پارچه برای پیچیدن دور شکستنی ها هم نیاز دارید.


- دور ریختنی ها را دور بریزید : مصرف چیزهایی که نمی خواهید جابه جا کنید را شروع کنید. مثلا شروع به مصرف غذاهای فریزر کنید و تا جایی که می توانید مواد غذایی جدید نخرید.


یک ماه مانده.


- شرکت باربری را انتخاب کنید : تاریخ اسباب کشی را با آن شرکت چک کنید و روی هزینه به توافق برسید. اگر می توانید یک قرار داد ببندید.


- بسته بندی را شروع کنید : از وسایلی که کمتر از آنها استفاده می کنید شروع کنید. مثلا جعبه ابزار یا وسایل اسکی. روی هر بسته بنویسید در آن چه وسیله ای وجود دارد و آیا برای حمل آن توصیه خاصی لازم است یا نه جهت بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت میتوانید از کارگر جهت کار در منزل استفاده کنید. .


- وسایل مهم را کنار بگذارید : وسایلی مثل طلا و جواهر و مدارک را باید خودتان حمل کنید. به هیچ وجه آنها را در کارتن ها بسته بندی نکنید.


۲هفته مانده.


- ماشین را تعمیر کنید : اگر از شهری به شهر دیگر اسباب کشی می کنید، لازم است ماشین را برای سرویس به تعمیرگاه ببرید تا در راه برای شما مشکلی پیش نیاید.


- پس بگیرید : اگر وسیله ای را به کسی امانت داده اید یا در بانک نزدیک چیزی را به امانت سپرده اید، آنها را تحویل بگیرید.


یک هفته مانده.


- جمع کردن را ادامه دهید: غیر از وسایل ضروری مثل یخچال، ظروف دم دستی و لباس هایی که می پوشید، تمام چیزهای دیگر را بسته بندی کنید. برای لباس ها می توانید از چمدان های خالی استفاده کنید.

اتوبار تهران


یک روز مانده.


- قطعی کنید : با شرکت حمل وتقل تماس بگیرید و تاریخ را قطعا مشخص کنید.


- فریزر را از برق بکشید : در این روز دیگر لازم نیست چیزی در یخچال و فریزر شما باشد.


- جمع کردن نهایی : یک دست لباس برای پوشیدن در روز اسباب کشی کنار بگذارید و بقیه وسایل و ظروف را جمع کنید.


همان روز.


مدیر باشید :


مواظب کارگرها باشید تا کارتن هایی که مواظبت می خواهند درست جابه جا شوند و تا اسباب کشی راحت تری داشته باشید.


زمانی که کارتن ها را در کامیون می گذارید ، دقت کنید کارتن های سنگین تر را پایین بگذارید تا فشار وسایل شما را له نکند.


وسایل بزرگ مثل پیانو، تلویزیون، یخچال ساید بای ساید و وسایل دیگر به روش های خاصی برای جابه جایی نیاز دارند که بهتر است آنها را به شرکت حمل و نقل بسپارید. وقتی دنبال شرکت می گردید بهتر است با دقت از آنها سؤال کنید برای بسته بندی این وسایل مبلغ جداگانه ای دریافت می کنند و امکانات خاصی در اختیارتان می گذارند یا نه. معمولا نرخ حمل یخچال ساید بای ساید و پیانو جداگانه حساب می شود


برای بار آخر : خانه خالی را کاملا بگردید. تمام کمدها و کابینت ها را باز کنید تا چیزی جا نماند.


بعد از اسباب کشی


توصیه هایی در مورد اقدامات بعد از اسباب کشی برای چیدمان سریع وسایل خانه.


به نظر می‌رسد باز کردن وسایل بعد از اسباب‌کشی تمامی ندارد. بعد از مرحله پراسترس و خسته‌کننده جابه‌جایی ( حتی تجربه ی یک جابجایی راحت ) و رسیدن به خانه جدید، اگر دوست دارید هرچه سریع‌تر و راحت‌تر هر چیزی را در جای مناسب قرار دهید از روش زیر استفاده کنید. البته ناگفته نماند که هر چه زودتر بسته بندی خرده ریز ها و اقلام درشت را باز کنید، زودتر به آرامش می‌رسید.


برای این منظور به شما پیشنهادی میدهیم:


· قبل از باز کردن وسایل ، لوازم ضروری مانند چاقو، پیچ‌گوشتی، میخ، چکش و سطل آشغال را آماده کنید تا به‌راحتی چسب‌ها را باز کرده، تابلوها را به دیوار زده و کارتن‌های خالی را دور بریزید.


· ابتدا تصمیم بگیرید که مبلمان و وسایل بزرگ مانند پیانو ، میز تلویزیون و تلویزیون و ... بهتر است در کجا قرار بگیرند. این باعث می شود یه نمای کلی نسبت به چیدمان منزل در ذهن شما مجسم شود. هیچ‌وقت بدون مشخص کردن جای وسایل، آن‌ها را باز نکنید. این کار باعث می‌شود ماه‌ها در داخل جعبه‌های باز شده به دنبال وسایل متفرقه و مختلف بگردید.



بعد از حمل اثاثیه منزل به خانه ی جدید برای باز کردن برنامه‌ریزی داشته باشید. بهترین حالت باز کردن وسایل در مدت یک هفته خواهد بود:


1. گیج و عصبی نشوید. بهترین شرایط اینست که هر روز بعد از برگشتن از کار روزانه ( و کمک گرفتن از کسی برای نگه‌داری از کودکتان، ) شروع به باز کردن وسایل کنید.


2. از فرزند بزرگ‌تر خود در این راه کمک بگیرید. می‌توانید این کار نفس‌گیر را بین اعضاء خانواده تبدیل به کاری سرگرم‌کننده کنید.. از آن‌ها بخواهید هر روز دو یا سه جعبه را باز کنند.


3. جعبه‌های پرکارتر مانند ظروف غیرضروری آشپزخانه یا وسایل گاراژ را به انتهای کار موکول کنید.


4. فراموش نکنید وسایل مورد نیاز و ضروری را ابتدا باز کنید. وسایل ضروری شامل ملحفه‌ها، وسایل حمام و آشپزخانه و بعضی از لباس‌ها خواهند بود. باز شدن وسایل لازم، زندگی را در طول مدتی که در خانه جدید کاملا مستقر شوید، کمی راحت‌تر می‌کند.


5. هنگام باز کردن کارتن‌ها، فهرستی از محتویات داخل آن تهیه کنید و این یادداشت را تا انتهای چیدمان همراه خود داشته باشید ، این مساله کمک میکند تا وسایل را راحت‌تر پیدا کنید.


6. جعبه ها و بسته بندی ها را اتاق به اتاق باز و از آشپزخانه و حمام شروع کرده و تا اتاق‌خواب‌ها و اتاق بچه‌ها ادامه دهید.


7. به محض این که هر کس به وسایل شخصی خود دسترسی پیدا کرد، سراغ وسایل بقیه جاها مثلا اتاق پذیرایی، راهرو و ... برود.